Svjetla nove zagrebačke pozornice ili – da parafraziramo standardnu hotelsku dobrodošlicu – novi kolačić za Zagreb! Naime, ikona brenda, DoubleTree topli kolačić, stvarna je standardna dobrodošlica, koju su vrijedni djelatnici hotela, u ni godinu i pol postojanja, proširili u svim smjerovima za ugodu gostiju. Uz (sad već i vanjskim gostima) nezaobilazno mjesto – restoran OXBO.
Rijetko je koji hotel tako brzo zaslužio svoje mjesto na mapi grada kao što je DoubleTree by Hilton Zagreb. Bilo da ste poslovni gost, turist ili tek kratkotrajni posjetilac, uz standardnu hotelsku ponudu, ovdje vam nude i svoje posebnosti.
Formula business = pleasure
Sve 152 sobe imaju prostor za sjedenje i uživanje u pogledu kroz prozore od stropa do poda (s dijelom koji se može otvoriti da osjetite i svježi zagrebački zrak). U nekima od njih, sjedeći u kadi (!) možete uživati u zalasku sunca dok obasjava vizuru široke Vukovarske ulice. Sve sobe imaju odvojenu kadu i tropski tuš, stanicu za pripremu kave i čaja, LCD TV, audio-video hub, glačalo i dasku za glačanje, sef za laptop.
Business centar je na raspolaganju gostima 24 sata, bežični internet besplatan i dostupan u sobama i svim javnim prostorima. Hotelski koordinatori sastanaka brinu se da vaši sastanci budu uspješni u jednoj od 6 multifunkcionalnih dvorana s dnevnim svjetlom i najmodernijom ugrađenom audio-videoopremom.
Na 10. katu nalazi se jedan od najvećih hotelskih fitness-centara u Zagrebu (985 m²), gdje se gosti mogu i opustiti u 12-metarskom bazenu, whirlpoolu, panoramskoj sauni, turskoj kupelji ili odabrati neku od masaža. Korištenje centra te svih grupnih treninga besplatno je za goste hotela.Pazi se i na održivost. Sobe su pametne, što znači da se minutu po vašem odlasku iz sobe sve gasi (osim minibara). Svi materijali u sobama od recikliranog su materijala, a čišćenje se obavlja ekološkim proizvodima.
OXBO Urban Bar & Grill
Restoran je već postao sinonim hotela i među Zagrepčanima. Velik prostor, ali tople i ugodne atmosfere, enogastronomska je pozornica chefa Tomislava Nikšića i njegove ekipe. Kao što mu i samo ime kaže, meso na grilu osnova je ponude. I to ne bilo kakvo meso, već visokokvalitetna, svježa američka govedina, meso s podrijetlom, zdravo, hranjivo, lako probavljivo, a kao najvažnije: meko, ukusno i sočno. Sorta je black angus, uzgajana na otvorenim pašnjacima, mnogo većima od europskih te je hranjena žutim kukuruzom iz organskog uzgoja. Zbog drukčije obrade mesa ti odresci poprilično se razlikuju od europskih.
Tjedna događanja poput Burger utorka, OXBO thEATer srijede s raw food ponudom (tatarski biftek, kamenice, tuna tatar…), brunch nedjelje i mjesečna (vinske večeri s Galićem, Trapanom…) ili pak posebni tematski festivali namirnica, poželjna su kombinacija primjerenih cijena, kvalitete namirnica i kuharske maštovitosti.
Na vinskoj karti prevladavaju hrvatska vina (pogotovo onih desetak koja se toče na čaše), što je i logična ponuda za internacionalne goste koji sve više izabiru ovo mjesto za boravak u Zagrebu.
Zagrepčanin se vratio kući
O konceptu, idejama i željama restorana OXBO razgovaramo s Tomislavom Nikšićem, pravim Zagrepčaninom, dečkom s Peščenice.
Nakon srednje škole proveo sam četiri godine u Njemačkoj sa željom da naučim, zatim se nakratko vratio i radio u zagrebačkom restoranu Paviljon te nakon toga otišao u Ameriku. Smeta mi što krivo percipiramo Ameriku, a vjerojatno i sve ostalo što ne poznajemo. Amerika nije (samo) zemlja junk fooda, to je zemlja ozbiljne proizvodnje visokokvalitetnih namirnica (koje imamo i u hotelu) i pića (sjetimo se samo vina), a o visokoj gastronomiji i da ne govorimo. Nakon toga vratio sam se u Split te sam nakon šest predivnih godina dobio nepropustivu priliku da radim u Zagrebu, ovdje gdje smo sad. I tako je baka dobila priliku da bude s unukom, smješka se Tomislav.
Iskreno i bez pretjerivanja, da sam slagao koncept za vlastiti restoran, bio bi vrlo blizu onoga što je OXBO. Mislim da je lako raditi u restoranu s konceptom s kojim imam poveznice. Također, mnogo je lakše raditi u restoranu gdje ima mnogo posla. Zadovoljni smo s popunjenošću, ugodno je znati da će se namirnica potrošiti i da će doći nova, svježa…
Najviše me oduševljava što je prostor moderan, ali odiše toplinom (drvo tu pomaže), velik je, a intiman. Od sama početka želim direktan ulaz kroz terasu u restoran, kao pozivnicu svima, jer OXBO nije samo hotelski restoran, niti ima klasičnu hotelsku ponudu.
Želja mi je ljudima pokazati razliku između kvalitetnog i nekvalitetnog mesa. Žao mi je što oskudijevamo s kvalitetnom domaćom govedinom, ali kod ove iznimne američke koju mi nudimo razlika se stvarno primijeti. To nam je bila ideja kad smo snizili cijene 50% da si ljudi mogu priuštiti doći i kušati. Burger je jedini u Zagrebu koji je 100% black angus.
Hrana je kombinacija internacionalne i domaće kuhinje, ali vina su većinom domaća. Za čovjeka koji je negdje na putu nema bolje stvari nego kušati vina kraja u kojem se nalazi. Drago mi je da Hrvatska ima 50 malih vinara, a ne dva velika koja bi prodavala vina po supermarketima. To bi bila najveća šteta hrvatskoga vinarstva.
Većina gostiju dođe iz garaže, soba… Želimo da i ljudi koji hodaju Vukovarskom imaju dojam da su prošli pokraj restorana, a ne zgrade. Mi zaposlenici ne smijemo si u glavama stvoriti sliku da radimo (samo) u hotelu, već u restoranu!
Pokrećemo inicijativu da se kuhari nađu s lokalnim proizvođačima hrane kako bismo osigurali jednostavnu i neposrednu komunikaciju između potražnje i ponude. Dolac je u redu dok ne trebaju velike količine i dostava. Vjerujem da postoji način. Mogli bi ljudi koji opskrbljuju Dolac doći kamionom iza naših kuhinjskih vrata da izaberemo deset najboljih namirnica. Rješenja su vrlo jednostavna, no mi kao da uvijek čekamo nekoga drugog da nam ih ponudi…