Turistički kompleks hotela i vila najviše kategorije u fascinantnoj uvali Čikat na Lošinju mogao bi se, izgledom i uslugom, ravnopravno nositi s luksuznim resortima na najprestižnijim mediteranskim rivijerama. Lošinj Hotels & Villas (LH & V), hotelski brand tvrtke Jadranka Hoteli u sastavu Jadranka Grupe, pete po veličini turističke tvrtke u Hrvatskoj, s nedavno dograđenim i obnovljenim hotelom Bellevue i Boutique hotelom Alhambra, restauriranim vilama Hortensia i Augusta i drugim objektima visoke kategorije, najviši je domet onoga što hrvatski turizam danas može ponuditi zahtjevnijim i imućnijim gostima.

No, hotelski djelatnici - iako svjesni jedinstvenog položaja luksuznih smještajnih kapaciteta okruženih park šumom stoljetnih borova i privlačnosti uređenih plaža i šetnica – smatraju da to nisu jedini aduti koji su im na raspolaganju za razvoj elitnog turizma. Stoga neprestano unapređuju gourmet i eno ponudu, kako bi stranim i domaćim gostima Kvarner i Hrvatsku predstavili i kao gastronomsku i enološku destinaciju dostojnu prirodnih ljepota kojima se dive svi koji je posjećuju.

Organizirana nabavka svježih lokalnih namirnica, ali i najkvalitetnijih prehrambenih proizvoda iz cijele Hrvatske iz najboljih obiteljskih gospodarstava, kompetentni odabir vina na vinskoj karti, kulinarsko umijeće mladih chefova i rafinirano posluženje samo su neki od aduta koji tvore visoku razinu usluge primjerene vrhunskoj kategoriji hotela i vila.

Samo za doručak u Hotelu Bellevue poslužuje se više od dvije stotine biranih namirnica, a gastronomija se temelji na skladnom prožimanju tradicionalizma i modernizma, u završnici okrunjenog sofisticiranom prezentacijom. Prateći suvremene enološke trendove, djelatnici hotela osmislili su - osim reprezentativne vinske karte na kojoj je oko 250 etiketa vrhunskih domaćih i stranih vina - Wine Masterclass, na kojem se uživo predstavljaju vodeći domaći i svjetski vinari.

Prvim gostovanjem na Masterclassu u Boutique hotelu Alhambra predstavila se Vinarija Benvenuti iz Kaldira, jedna od najboljih u Istri, sa zavidnim ugledom na domaćem, ali i na sve više stranih tržišta. Nikola Benvenuti, najmlađi član vinarske obitelji, prezentirao je degustatorima, odreda vinskim stručnjacima, neke raritetnije etikete odležanih vina iz obiteljskog podruma. Kušanje Malvazije Anno Domini berbe 2009. godine, odležanih terana različitih godišta i Muškata San Salvatore od prosušenih bobica popraćeno je stručnim recenzijama Saše Špiranca i objašnjenjima Nikole Benvenutija o načinu proizvodnje i poslovnoj strategiji obiteljske vinarije.

Nakon Masterclassa, na svečanoj večeri na kojoj su se kulinarskim umijećem predstavili chefovi Hotela Bellevue, uspješno je demonstrirano sjedinjavanje hrane i odgovarajućih vina.

Nakon Vinarije Benvenuti, Hotel Alhambra ugostio je na Wine Masterclassu slavnu američku vinariju Opus One iz kalifornijske Napa Valley. Jednu od vodećih svjetskih vinarija, poznatu po proizvodnji samo jedne vrste vina, što omogućuje kontinuirani kvalitativni napredak, predstavio je područni menadžer Charlie Matthews.

Uskoro će se, potkraj svibnja, na Wine Masterclassu u lošinjskim hotelima i vilama predstaviti ponajbolji vinari slovenskih Goriških brda: Aleš Kristančić Movia, Marjan Simčić i Edi Simčić.

Nakon njih, 11. lipnja 2016., svoja supertoskanska vina Sassicaia predstavit će Priscilla Incisa della Rocchetta, međunarodna ambasadorica obiteljske vinarije Tenuta San Guido. Vino Sassicaia, koje je četrdesetih godina prošlog stoljeća proizveo Priscillin djed, markiz Mario Incisa della Rochetta, među najboljima je u svijetu.

Otok Lošinj, koji bi se nakon nedavnog otvorenja Muzeja Apoksiomena u palači Kvarner u Malom Lošinju, po jednom od najvrednijih arheoloških nalaza u Hrvatskoj mogao nazvati i Apoksiomenov otok, s turističkom tradicijom duljom od jednog stoljeća i neiscrpnim potencijalima u razvoju turizma, osobito zdravstvenog, ogledni je primjer cjelovite turističke strategije koju predvodi Jadranka Grupa.

Visokokategorizirani smještaj u stopu prati vrhunska usluga kvalificiranih hotelskih djelatnika, promoviranje visoke razine eno-gastro kulture i jasna razvojna vizija. Apoksiomenov otok nameće se kao ogledni primjer dobro osmišljene strategije razvoja hrvatskog turizma.