Nemojte krivo shvatiti (crnu) boju naslovnice kao neku tajnu poruku. Nema je. Fotografija je izabrana kao efektan prikaz pjenušavih vina koja sve više nalaze mjesto u domaćoj proizvodnji. A i vrijeme je da na naslovnici bude vinska tema.
Ujedno, u ovom broju, imate priliku pročitati i naš posljednji kritički tekst o problemima u hrvatskom vinarstvu. Barem posljednji što sam ga ja napisao. Kako se u Hrvatskoj think positive (još) prevodi kao ne talasaj, prihvatit ćemo i mi taj općeprihvaćen kanon i prestati uznemiravati oficijelne institucije u ulozi kvaziodvjetnika hrvatskih vinara.
U časopisu zato pokazujemo samo ljepote. Mogli smo ih kao zemlja možda pokazivati i na EXPO-u 2015. u Milanu već u svibnju. No pala je odluka da se tamo ne ide. Budući da sam potpisao ugovor s MVEP-om kao savjetnik za EXPO (pa je odustajanjem Hrvatske od sudjelovanja u Milanu ugovor razvrgnut), u očiglednom sam sukobu interesa kad bih komentirao tu odluku. No mogu se s ponosom sjetiti osobnog (ko)autorskog rada na vrlo uspješnu nastupu Hrvatske na EXPO-u 2005. u Aichiju. Zbog efektnog paviljona sljedeće je godine udvostručen dolazak (provjereno!) japanskih turista u Hrvatsku. Valja istaknuti činjenicu da se ne sjećam nijednoga promotivnog službenog projekta čiji je koncept zasnovan na valorizaciji uloženo-dobiveno.
Do tada donosimo vam pregršt lijepih slika (fotografija) koje vam jasno kazuju: La vita è bella.
Na kraju, ne zaboravite… think positive! (D. F.)
P. s. Ako ste i pomislili da vas tretiraju kao ovce, sad znate da to nije istina, jer je izvorno podrijetlo paške janjetine zaštićeno. O tome u idućem broju.