Uoči Međunarodnog dana kave koji se sutra slavi diljem svijeta vodimo vas na putovanje od plantaže kave ravno do vaše šalice. 1. listopada obilježava se Međunarodni dan kave, globalna proslava kave iz cijelog svijeta.
Diljem svijeta konzumiramo više od 170 milijuna vrećica kave godišnje, što kavu čini napitkom koji se najviše konzumira u svijetu nakon vode.
Ukusi su različiti, ali zajedničko dobroj kavi je uvijek kvaliteta zrna. Pritom je najvažnije da se ta kvaliteta sačuva prilikom pripreme kave. Tu je najvažniji uređaj koji je priprema.
Inovativni uređaji za kavu poput Magnifica Start i La Specialista Arte uređaja, koje je De’Longhi predstavio ove godine, pružaju idealan spoj pametne tehnologije, prepoznatljivog stila i vrhunskih performansi.
Od prženja do ekstrakcije: postoje neke geste koje čine razliku
Okus je u detaljima, a avantura pripreme najfinije perfetto kave počinje njenim prženjem
Postoje tri načina prženja kave. Blago pržena kava je rani stadij prženja koji održava zrnca netaknuta. Srednje pržena zrnca u sebi imaju manje kiselosti, a više gorčine te su uravnoteženog okusa. Tamno pržena kava je klasičan odabir, savršen za pripremu espressa.
De’Longhi espresso uređaji za kavu svakoga ljubitelja kave bez napora pretvaraju u profesionalnog baristu. La Specialista Arte svako iskustvo pripreme kave i mlijeka čini boljim. Izvlači najbolje iz svake vrste zrna i donosi spektar aromatičnih okusa.
La Specialista Arte omogućuje potpunu kontrolu nad procesom pripreme kave jer pruža 8 postavki mljevenja i 3 razine temperature infuzije. Zajedno, ovo stvara mogućnost prilagodbe svakoj vrsti zrna i razini pečenja, otključavajući sve aromatične okuse.
Nakon prženja slijedi vrenje
Ispijanje kave je čarolija koja počinje kapljicom, a završava gutljajem. Vrenje predstavlja delikatan proces sljubljivanja svježe mljevene kave i vruće vode.
Način ekstrakcije kave definira kvalitetu konačnog rezultata, gustoću kreme na površini te finu i postojanu teksturu. Ekstrakcija je čin balansiranja. U idealnom slučaju, potrebno je izbjeći nedovoljnu ekstrakciju, kada voda prebrzo prolazi kroz gruba zrna i nema vremena uhvatiti sve dragocjene tvari, ili prekomjernu ekstrakciju, što je upravo suprotno. Prepustite tu umjetnost inovativnim automatskim uređajima za pripremu kave.
Magnifica Start iz De’Longhija posebno je osmišljen kako bi predstavio svijet automatskih uređaja početnicima u pripremi kave. Dovoljan je samo jedan dodir i vaš omiljeni napitak od kave je spreman s vama podijeliti početak dana.
Omogućuje pripremu kave po želji jake, srednje ili blage arome, a savršeno napravljena mliječna pjena podsjetit će vas zašto toliko obožavate ritual ispijanja kave.
Na kraju slijedi pjena
Uživanje u kavi je slatka melodija, ali uz dodatak pjene može biti i koncert okusa. Pjenjenje je proces pretvaranja mlijeka u pjenasto umjetničko djelo. S De’Longhi inovativnom tehnologijom budite sami svoj barista čak i kada se radi o pripremi mliječnih napitaka.
La Specialista Arte ide još dalje jer omogućuje i zabavnu igru s ručno izrađenim latte artom.
Uživajte u najboljim zrnima kave uz najbolju pripremu
Zahvaljujući inovativnoj tehnologiji s potpisom De’Longhi uživanje u najfinijim #perfetto napitcima od zrna do šalice moguće je svakog jutra u udobnosti vlastitog doma na najjednostavniji mogući način. Dovoljno je da se prepustite svojem #perfetto trenutku i uživate u omiljenom napitku.
Više infomacija provjerite putem poveznice: https://www.delonghi.com/hr-hr
Za dodatne informacije kontaktirajte:
Nataša Bagić, Marketing Manager for De’Longhi Hrvatska, e-mail: natasa.bagic@delonghigroup.com Mobitel 091 60 01 004
Martina Hećimović, Digital Account Manager, Komunikacijski laboratorij e-mail: martina.hecimovic@komunikacijskilaboratorij.com Mobitel 095 44 34 500
De’ Longhi Grupa jedan je od globalnih lidera u segmentu kućanskih aparata, posvećenih svijetu kave, kuhanja, klimatizaciji te kućnoj njezi. De’ Longhi brand distribuira svoje proizvode u 120 zemalja te zapošljava više od 9.000 ljudi na globalnom tržištu. De’ Longhi je brand osnovan 1974. godine, dok njihov portfolio sadrži i poznate svjetske brandove poput Kenwooda (svjetski lider u sektoru pripreme hrane), Braun (segment kuhanja i njege) te Ariete (segment inovativnog dizajna u pripremi hrane, čišćenju te glačanju). Osim navedenih renomiranih brandova, od prošle godine De’ Longhi grupa je i vlasnik Capital Brandsa, odnosno kompanije u čijem su portfelju brandovi Nutribullet i Magic Bullet. De’ Longhi kompanija je danas pod stručnim vodstvom Giuseppea de’ Longhija (Predsjednika Uprave), Fabia de’ Longhija (člana Uprave) te Massima Garavaglia (generalnog managera).
Više informacija o kampanji te o De’ Longhi brandu možete pronaći na službenim web stranicama - https://www.delonghi.com/hr-hr.