O djelovanju Hrvatske gospodarske komore već smo više puta pisali u našem časopisu i blogovima. Ova bespotrebna i iritantna pijavica hrvatskih poslovnih subjekata, koja služi za nesuvisle, neracionalne i rastrošne projekte kreirane od uhljebničkog mentaliteta zaposlenika koji nikome ne odgovaraju za postignute rezultate, bila je naš čest sugovornik u zadnjih 10 godina postojanja I&P. Pročitajte sada o najnovijoj perverziji u HGK…

Neke od članaka možete ponovo pogledati (http://www.iceipice.hr/hr/blog/pismo-hrvatskim-vinarima, http://www.iceipice.hr/hr/blog/hrvatska-gospodarska-krada), ali danas ćemo se pozabaviti jednom od najperverznijih projekata HGK kojeg bi se posramio i Ostap Bender, jer se nečeg takvog ni on ne bi mogao sjetiti. HGK izdaje časopis (papirnato i elektroničko izdanje) Privredni vjesnik (u 100%-tnom vlasništvu HGK).

Članovi HGK dobivaju (jednom tjedno) link na tjedno izdanje časopisa (npr. https://issuu.com/nestar/docs/pv-3970). To je časopis u kojem prevladavaju genijalni naslovi tipa Hrvatska mora prestati propuštati prilike, zatim obavezne fotografije političara i gospodarstvenika (uz neizbježnu fotografiju predsjednika HGK) itd. Nađe se, naravno, i pokoji dobar članak sa interesantnim podacima (u više smislova). No, već prije nekog vremena, uočili smo u tom časopisu - komercijalne oglase!

Obzirom da nam baš nije jasna situacija da u trenutku kad se svi mi izdavači-poslovni subjekti borimo za oglase, časopis mojeg mi financiramo objavljuje upravo takve oglase (?!), poslao sam HGK dana 15.11.2016. mail sa slijedećim upitom:

Poštovani,

Molim vas da mi kompetentna osoba u HGK odgovori kako se to u Privrednom vjesniku (kojeg izdaje HGK) objavljuju komercijalni oglasi koji toliko nedostaju npr. našem časopisu.
Hvala na odgovoru.

DF


Odgovora (naravno) nije bilo, pa smo tek nakon trećeg, ponovljenog upita(!), dana 15.02.2017.(!?!) dobili (naprosto) briljantan odgovor.

Poštovani gospodine Fabijanić,
intenzitet i odluka o zakupljivanju komercijalnog prostora stvar je isključivo pojedinca i tvrtke koja prepoznaje i ostvaruje svoje interese oglašavanjem u pojedinom mediju.

S poštovanjem,

Služba za komunikacije


Istog dana smo uzvratili:

Poštovani neimenovani iz Službe za komunikacije,

Ne mislim da je baš korektno poslati odgovor (koji ništa ne kazuje) bez imena osobe koja ga je napisala. Ne smatram ni da je korektno da tri puta šaljem mail. Ali, ok…
Vidim da vam (možda) nije jasan motiv mojeg upita, pa ću biti slobodan dopuniti ga.
Naime smatram potpuno neprimjerenim da HGK (koju financiraju poduzeća-članovi, pa tako i Iće i piće d.o.o) kao institucija posjeduje i financira projekte koji su konkurencija projektima samih članova KGK.
Dakle, da li smatrate korektnim da časopis Privredni vjesnik (koji je u vašem 100% vlasništvu) objavljuje komercijalne oglase oglašivača koji bi se mogli oglasiti upravo u časopisima članova koji financiraju HGK i ne smatrate li da je to (barem) nelojalna konkurencija?


Zahvaljujem na odgovoru.

Odgovor (naravno) nismo dobili.

Ipak happy end?


Da, za HGK, naravno. Ubrzo nakon sjajne korespondencije s našom dragom HGK, stiže i uplatnica za članarinu za HGK za 2017. I naših 504,64 kunića sjelo na račun HGK.

Možemo se samo nakloniti i priznati: HGK - majstori!!! Svaka vam čast!